• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

«Безбар’єрний освітній простір – відповідь на виклики сучасності» На голосуванні

Доданий
03.09.2021
Номер
134
Заклади загальної середньої освіти (малі)

Зареєструйтесь, щоб проголосувати

Створення сучасного освітнього середовища, зокрема й організації розвивальних зон: зони розвитку та відпочинку, безконфліктності і релаксації, фізичної активності та розвитку, корекційно-розвивальні зони, які будуть відповідати потребам та інтересам різних груп дітей, легко трансформуватися при необхідності у навчальні зони для проведення виховних заходів та уроків у нестандартних формах.

Автор проєкту
Ганна
Ганна Ягозинська
Бюджет
489 977 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
вул. Льотчиків, 29, Кривий Ріг

Опис

Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту

Криворізька гімназія №58 Криворізької міської ради

Цільова аудиторія

• Учні структурного підрозділу закладу "Початкова школа" та гімназійної ланки (близько 250 осіб)
• Учні 1-4 класів, які відвідують групи подовженого дня (близко 60 осіб)
• Педагогічні працівники гімназії (27 осіб)
• Батьки та гості закладу

Проблема

Зниження рівня фізичного, інтелектуального, емоційного та соціального здоров’я здобувачів освіти в результаті недостатньої організації у рекреаціях Криворізької гімназії №58 Криворізької міської ради безбар’єрного освітнього простору.

Мета проєкту

Створити комфортні умови перебування у навчальному закладі шляхом забезпечення функціонування безбар’єрних рекреацій у початковій та середній школі, як розвивального освітнього середовища, сприятливого для особистісного зростання у фізичній, пізнавально-інтелектуальній, соціально-моральній, комунікативно-мовленнєвій, художньо-естетичній, предметно-практичній та інших сферах дитячої життєдіяльності.

Завдання проєкту

• розширити межі розвивального освітнього середовища початкової та середньої ланки для підвищення науково-пізнавальної активності та ініціативи учнів;
• створити зони розвитку та відпочинку дітей, зони безконфліктності і релаксації, фізичної активності та фізичного розвитку у рекреаціях першого та другого поверхів;
• забезпечити умови використання розвивального простору для проведення семінарів та уроків у нестандартній формі з метою урізноманітнення освітнього процесу та підвищення мотивації учнів до навчання;
• створити належні умови для проведення класних та позаурочних заходів – конкурсів, змагань, майстер-класів, груп взаємопідтримки;
• створити умови проведення змістовного дозвілля здобувачів освіти в групі подовженого дня.

План заходів з реалізації проєкту

1. Укладання договору на реалізацію проєкту (орієнтовно січень-лютий 2022).
2. Внесення коштів співфінансування (орієнтовно лютий-березень 2022).
3. Проведення процедур закупівель відповідно до бюджету проєкту та укладання договорів з виконавцями робіт (орієнтовно березень-травень 2022).
4. Облаштування рекреацій першого та другого поверху.

Очікувані результати

Короткотривалі результати:
- Облаштування та застосування сучасної предметно-просторової організації простору, поділеного на зони для відпочинку, рухової активності, релаксації, проведення нестандартних уроків, позаурочних заходів та організації змістовного дозвілля у групі подовженого дня.
- Створення умов розвитку та самореалізації дітей;
- Зменшення рівня конфліктності у дитячому середовищі;
- Покращення матеріально-технічного стану закладу.

Перспективні наслідки реалізації проєкту:
- Створення безбар’єрного, сучасного, розвивального, безпечного, комфортного освітнього середовища для здобувачів освіти КГ №58 КМР.
- Підвищення пізнавальної активності, інтелектуальних здібностей, рухової активності дітей, зміцнення здоров’я, формування здоров’язбережувальної, соціальної, громадянської, комунікативної компетентності.

Сталість результатів проєкту:
а) фінансова сталість
Після закінчення фінансування в рамках конкурсу технічне обслуговування буде здійснюватися навчальним закладом;
б) інституційна сталість
В результаті реалізації проєкту власність закладу та набутих матеріальних цінностей не змінюватиметься – об’єкт залишатиметься в комунальній власності територіальної громади міста.

Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)

2

Співавтор

Іващенко Олена Юріївна

Фотографії