• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Щасливе дитинство Брав участь

Доданий
25.07.2019
Номер
9
Шкільні заклади

Діти, у яких багато вільного часу, безцільно блукають по вулицях, часто починають порушувати порядок і дисципліну. Разом з тим від безладного проведення часу вони швидше, стомлюються, виснажують свої сили. Треба навчити дітей весело й розумно відпочивати, відновлювати сили. Від правильної організації вільного часу дітей багато в чому залежить їхня працездатність.

Автор проєкту
Сергій
Сергій Совенко
Бюджет
44 650 грн
Розрахунок бюджету
Район
Інгулецький
Адреса
вул. Таганська, 1, Кривий Ріг

Опис

Проблема

Для сучасних дітей характерна широта кругозору, різносторонність знань, що є результатом підвищення інформатизації. Діти сьогодення не завжди замислюються над «високими духовними проблемами». Їх більше турбують труднощі повсякденного життя. Вони перебувають під значним впливом не кращих зразків західної масової культури, особливо це яскраво виражено на телебаченні та в пресі. Дитяча аудиторія настільки різнопланова і її відношення до життя таке неординарне, що перед батьками та педагогами виникає питання: «Як зацікавити дітей? Як організувати їх дозвілля?».
Діти, у яких багато вільного часу, безцільно блукають по вулицях, часто починають порушувати порядок і дисципліну. Разом з тим від безладного проведення часу вони швидше, стомлюються, виснажують свої сили.
Треба навчити дітей весело й розумно відпочивати, відновлювати сили. Від правильної організації вільного часу дітей багато в чому залежить їхня працездатність.
Дозвілля це особлива сфера соціалізації дітей, у якій природно реалізуються їхні інтереси і потреби, особистісні і соціальні амплуа, розвивається активність, творча ініціатива, здійснюється пошук нових ціннісних орієнтирів шляхом вільного вибору видів діяльності. Дозвілля визначається як особлива сфера життя особи та суспільства, що містить великі можливості для виховання дитини, становлення й розвитку особистості, набуття досвіду вирішення життєвих проблем. У процесі організації дозвілля формуються ціннісні орієнтації, культурні потреби, смаки, емоційно-вольова сфера дітей та молоді.
Для дітей особливо корисний відпочинок активний, пов'язаний з фізичними вправами, різноманітними рухами, іграми. Тому потрібно подбати про організацію походів і подорожей, спортивних ігор і розваг. Діти люблять заняття, пов'язані зі зміною місць, з новими враженнями. Це прагнення дітей до нових місць і необхідно використовувати для організації їхнього активного відпочинку у вихідні дні й під час шкільних канікул.
Варто заохочувати колективні заняття й розваги дітей у години дозвілля. Різні ігри, відвідування розважальних заходів — все це зближає дітей і розвиває в них навички колективізму, спільності інтересів.

Мета проекту

Метою проекту є надання можливість проводити розважальні заходи для дітей не тільки на базі шкільного закладу (КЗШ І-ІІ ступенів №92), але й у місцях масового відпочинку людей: у парках, скверах, на центральній площі, що буде особливо цікавим під час проведення районних свят та в канікулярний час.

Очікувані результати

Придбання мобільного обладнання дасть можливість проводити розважальні заходи для дітей не тільки на базі шкільного навчального закладу, але й у місцях масового відпочинку людей: у парках, скверах, на центральній площі, що буде особливо цікавим під час проведення районних свят та в канікулярний час.

План заходів з реалізації проекту

1. Залучення дітей різних вікових та облікових категорій до участі в розважально-ігрових заходах.
2. Покращувати емоційний стан дітей, що мешкають в Інгулецькому районі.
3. Виявлення і розвиток організаторських здібностей дітей та молоді.

Для реалізації проекту необхідно:
- проведення загального аналізу та порівняння з вибору обладнання та приладдя;
- складання кошторисної документації;
- придбання обладнання та приладдя;
- доставка обладнання та приладдя.

Якщо Ваш проект освітній, він є великим проектом?

Ні.

Фотографії