• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Перепрофілювання групи ККДЗ у №202 в санаторну, групу для дітей з вадами зору Реалізований

Доданий
09.08.2017
Номер
10
Освіта

Проект розкрив перспективу перетворення ККДНЗ №202 в центр корекції для дітей з вадами зору, який реалізує специфіку навчання та лікувально-відновлювальної роботи з дітьми, які мають косоокість та амбліапію, астигматизм, гіперметропію, вроджену та спадкову патологію.

Автор проекту
ГО "Об’єднання свідомих активістів"
ГО "Об’єднання свідомих активістів"
Бюджет
180 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський

Опис

Мета проекту

Перепрофілювання групи комунального комбінованого дошкільного навчального закладу №202 м. Кривого Рогу в санаторну, для дітей з вадами зору.

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Порушення у діяльності зорового аналізатора викликають у дитини труднощі в пізнавальній діяльності, обмежують її можливості. Таким чином, дитина отримує менше інформації про довкілля (як в кількісному, так і в якісному співвідношенні), ніж діти з нормальним зором.

Очікуваний результат

Надання дітям з психофізичними вадами необхідної медичної, психологічної та соціально-педагогічної підтримки із залученням профільних фахівців та сучасного обладнання;

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Перспективними наслідками реалізації проекту є:
- надання дітям з психофізичними вадами необхідної медичної, психологічної та соціально-педагогічної підтримки із залученням профільних фахівців та сучасного обладнання;
- створення комфортних умов для всіх учасників навчального процесу, які б сприяли досягненню максимального рівня розвитку, а також соціальної реабілітації дитини з особливими потребами та її інтеграції в суспільство;
- здійснення корекційно-розвивальної роботи щодо виправлення порушень зорового аналізатора у дошкільників;
- формування компенсаторних механізмів розвитку пізнавальної та трудової діяльності дітей, коригування відхилення в їхньому розвитку та власне виховання і соціалізація особистості;
- логопедичний супровід дітей із зоровою деривацією, збереження та зміцнення психічного та фізичного здоров’я;
- високий професіоналізм педагогів та позитивний досвід реалізації в ККДНЗ №202 різних моделей інтегрованої освіти дітей з різними можливостями.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ прес-служби