• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Школа муніципального лідерства Брав участь

Доданий
22.08.2019
Номер
99
Муніципальні проєкти великі

"Школа муніципального лідерства" - новий підхід до питання формування лідерства. Проект включає шість освітніх модулів, один з яких - навчально-ознайомча поїздка за кордон. Також передбачено віїздні модулі до іншіх міст України з метою залучення кращіх практик.
Спікери Школи - експерти з міжнародним досвідом.
Учасниками Школи можуть бути активні мешканці Кривого Рогу різних напрямків діяльності

Автор проекту
Наталія
«Громадська організація "Криворізька фундація майбутнього"»
Наталія Щетініна
Бюджет
609 311 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центрально-Міський
Адреса
Визволення площа, Центрально-Міський район, Кривий Ріг

Опис

Проблема

З 1990–х рр. Захід почав переживати кризу лідерства. Дослідження Колумбійського університету 1998 року показали, що топ-менеджер американської корпорації тримається біля керма в два рази менше, ніж його попередники кілька десятиліть тому. У 1998 році в США були відправлені у відставку 33% виконавчих директорів проти 20% в 1997 році і 8% в 1996. Якщо раніше, керівників звільняли найчастіше за погані фінансові показники, то тепер - за відсутність здібностей до лідерства.
За даними дослідження Ketchum Leadership Communication Monitor за 2016 рік (PR-агентства Pleon Talan, що ексклюзивно представляє в Україні міжнародну комунікаційну мережу Ketchum та досліджує питання сучасного лідерства), тільки третина респондентів (31%) вважає, що лідери ведуть комунікацію на належному рівні, лише 32% думають, що вони ефективні, і всього 13% підтверджують, що лідери дійсно беруть на себе відповідальність.
Криза лідерства виникає тому, що інформаційний світ швидко змінюється. Наукові відкриття, технології трансформують економіку, політику, взаємини. Змінюються закони, встановлюються нові правила гри.
З 2014 року в Україні прийнята низка важливих законів. Одночасно впроваджується п’ять реформ - освітня, медична, реформа державного управління (децентралізація), реформа правоохоронної системи, впроваджено систему електронного врядування. Окрім цього повністю ратифікована «Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод», прийнята «Угода про асоціацію Україна – ЄС.
Знання, отримані в Школі муніципального лідерства сприятимуть легкому орієнтуванню серед законодавчих змін, вирішенню складних управлінських питань, розробці стратегічних планів, моніторингу та оцінки результатів, прогнозуванню подальших змін.

Мета проекту

Формування спільноти відповідальних, активних, компетентних та креативних лідерів, що визначатимуть майбутнє міста Кривого Рогу. Сприяння впровадженню реформ, імплементація європейських стандартів формування та функціонування місцевого самоврядування в Кривому Розі.

Очікувані результати

- сформована команда успішних відповідальних лідерів громади, що здатні реалізувати «Стратегічний план розвитку міста Кривого Рогу на період до 2025 року»;
- учасниками Школи отримані знання та прикладні методики, що сприятимуть створенню проектів розвитку міста і громади;
- 50 учасників Школи отримали професійні компетенції й навички управлінської діяльності, що сприятимуть підвищенню ефективності в роботі;
- розроблена низка суспільно важливих для Кривого Рогу проектів;
- володіння випускниками Школи англійською мовою на рівні А2 Pre-Intermediate .

План заходів з реалізації проекту

Проведення навчальних тренінгів та навчальних модулів відповідно до розробленого плану проведення навчання.

Якщо Ваш проект освітній, він є великим проектом?

Ні.