• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Dance openspace.Танцювальний простір На розгляді

Доданий
03.09.2020
Номер
93
Молодіжні проєкти

Не так давно з'явилось в Україні таке поняття як соціальні танці, чого не скажеш про Латинську Америку та інші країни, де це явище існує з давніх давен. Соціальні танці — дивлячись на назву розумієш, що це танці призначені для широкого кола суспільства,  і правда, цей вид танців можуть танцювати всі дорослі люди в незалежності від танцювальних навичок.

Автор проекту
Златослава
Златослава Сальникова
Бюджет
198 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Покровський

Опис

Проблема

На сьогодні в нашому місті ми маємо дуже активний соціальний запит щодо навчання танцювальній культурі різного етнічного походження — те, що можемо назвати танцями народів світу, в тому форматі, якій зараз прийнято називати танцями соціальними. Соціальні танці — категорія танцювальних стилів різних народів світу, якими люди займаються не задля змагань, в вигляді проведення вільного часу а також для обміну позитивними враженнями та емоціями. Різновидів соціальних танців багато. Ми пропонуємо зупинитись на 3-х найпопулярнішіх у світі жанрах:
1. Аргентинське танго/мілонга — парний танець вільної композиції, що виконується під характерну ритмичну експресивну музику, танець, що виник як результат сплаву європейської, африканської та південно-американської культур.
2. Ірландські сет-танці — різновид традиційних ірландських танців, технічно нескладні, для групи танцюристів. Сет-танці мають змішане походження, можуть продовжуватись від 10 до 30 хвилин, при зовнішній простоті кількість змінних фігур потребує концентрованої уваги та фізичної витривалості.
3. Лінді-хоп — танець, що відносять до свінгових, тому що, маючи африканське походження, він набув величезної популярності під час становлення та розвитку джазу в Америці 20-30 років минулого століття. Цей танець втілює абсолютно нову еклектичну естетику, з якою він триумфально підкорив всі континенти.

Мета проєкту

Метою проєкту є:
• створення належних умов для організації дозвілля та безпечного відпочинку мешканців та гостей міста, різних вікових категорій, особливо молодого підростаючого покоління у віці від 14 до 35 років;
• створення якісно нового рівня дозвілля в місті;
• ознайомлення та підвищення рівня знань молоді щодо культури, соціальних танців;
• відволікання молоді у віці від 14 до 35 років та підростаючого покоління від віртуального спілкування в мережі Internet та користування різноманітними гаджетами шляхом організації змістовного дозвілля;
• сприяння формуванню позитивного іміджу міста серед молоді та гостей Кривого Рогу.

Очікувані результати

1. Командний підхід – об'єднання інтересів мешканців міста різних вікових категорій; спільна мотивація до участі у проєкті; досягнення консенсусу усіма сторонами згідно мети реалізації проєкту і, як результат, співучасть усіх зацікавлених сторін у реалізації проєкту.
2. Логічна структура – усіма співучасниками уточнюються конкретні результати, які розглядаються як бажані на період дії проєкту.
3. Поетапний графік – при реалізації проєкту іде поетапне виконання робіт у часі для якісної реалізації проєкту.
4. Відстеження та система звіту – фіксується по заходам, які відбуваються в процесі реалізації проєкту.
5. Система оцінки – досягнення результатів проєкту буде оцінюватися певними групами, для яких цей проєкт реалізується.

План заходів з реалізації проєкту

1. Створення робочої групи з підготовки та реалізації проекту (автор проекту, серпень 2020 року).
2. Розробка проєкту та підготовка проєктно-кошторисної документації (автор проекту, серпень 2020 року).
3. Укладання угоди з автором проєкту (головний розпорядник коштів, автор проєкту – орієнтовно січень-лютий 2021 року).
4. Проведення широкої інформаційної кампанії під час безпосередньої підготовки реалізації проєкту (замовлення усієї необхідної поліграфічної продукції (буклети, плакати тощо) з метою проведення широкої промоційної компанії шляхом інформування громадськості з використанням web–можливостей, у соціальних мережах та ЗМІ (автор проекту, підрядні організації – орієнтовно квітень-травень 2021 року).
5. Забезпечення проведення майстер-класів, музичного оформлення та технічного забезпечення заходів, транспортні витрати (головний розпорядник коштів та автор проекту).
6. Постійне звітування про хід реалізації та виконання проєкту (головний розпорядник та автор проєкту – постійно).
7. Введення в експлуатацію приміщення, моніторинг реалізації проєкту, опитування користувачів послуг (головний розпорядник та автор проєкту).