• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Всеукраїнський форум молоді "Молодь як чинник формування позитивного іміджу міста" Брав участь

Доданий
19.08.2019
Номер
90
Молодіжні проекти

Метою проекту є організація змістовного дозвілля для молоді та студентів, висвітлення наявних можливостей та потенціалу Кривого Рогу, ознайомлення із його молодіжною цільовою політикою, успішними практиками молодіжних ініціатив, сприяння трансформації ініціатив молоді міста для реалізації подібних проектів в інших містах України з урахування територіальних та соціально-економічних особливостей.

Автор проекту
Ілля
«Громадська організація "Академія тренінгової освіти"»
Ілля Лисоконь
Бюджет
114 650 грн
Розрахунок бюджету
Район
м. Кривий Ріг
Адреса
Молодіжна площа, Металургійний район, Кривий Ріг

Опис

Проблема

Даний проект спрямований на розв’язання наступних проблем:
1. Низький рівень або відсутність внутрішнього стимулу, зовнішніх мотивацій та соціальної активності у молодих людей та студентства, незалежно від місця проживання, віку;
2. Сприяння руйнуванню загальноприйнятого стереотипу про Кривий Ріг як виключно про індустріальне місто в якому забруднене навколишнє середовище, погані умови для проживання та розвитку молоді, не можливий розвиток туризму, низький рівень молодіжного руху та реалізації ініціатив молоді тощо.
3. Застаріла, пострадянська, а іноді і радянська, система підходів до організації молодіжної роботи на місцевому рівні, яка дуже часто працює за принципом «необхідно для молоді», тобто без врахування потреб та інтересів молодих людей, а не за принципом «для молоді, з молоддю та силами молоді», що діє у провідних країнах світу.

Мета проекту

Метою проекту є організація змістовного дозвілля для молоді та студентів, висвітлення наявних можливостей та потенціалу Кривого Рогу, ознайомлення із його молодіжною цільовою політикою, успішними практиками молодіжних ініціатив, сприяння трансформації ініціатив молоді Криворіжжя для реалізації подібних проектів в інших містах України з урахування територіальних та соціально-економічних особливостей, обмін досвідом по роботі із молоддю.
Актуальність проекту полягає в тому, що із розвитком інформаційних технологій все частіше молоді люди стають інтровертами, що погано впливає на їх подальшу психосоціальну адаптацію в суспільстві. На локальному рівні більшість молодіжних заходів побудовані не на принципі значущості власного ціннісного профілю, що репрезентує їх мотиваційний континіум «самому вирішувати як вчиняти», а на принципі направленості на молодь без досягнення конкретних результатів. Проект сприяє активізації молоді та її мобілізації на рівні громади для вільного спілкування, власного розвитку, вираження думок та формуванню особливостей організації молодіжної роботи в умовах децентралізації та їх відповідність реальним запитам молодіжного сектору.

Очікувані результати

В результаті реалізації проекту буде організовано та проведено цікавий захід, що має індивідуальні особливості, а саме поєднання різних форм роботи . У випадки реалізації проекту це буде другий рік поспіль у Кривому Розі захід, який одночасно буде здійснювати декілька функцій (навчальна, інформаційна, ознайомча, туристична) і проводиться в контексті Дня молоді в Кривому Розі за участі іноземних партнерів, що дозволяє створити благополучну атмосферу для обміну досвідом на вітчизняному і міжнародному рівні, а також прагнути підвищити стандарти до європейських показників.
Реалізація проекту дозволяє розподілити його результати на 4 (чотири) групи: кількісні, якісні, перспективні та короткотривалі результати.
Кількісні результати реалізації проекту:
- кількість безпосередніх учасників заходу;
- кількість підписах угод про співпрацю, асоціацію та партнерство під час проекту, число залучених волонтерів, спікерів, партнерів для організації і проведення заходу;
- об’єм ресурсів (фінансових, трудових, не фінансових) залучених в рамках проекту, форми використаних ресурсів;
- вид, кількість і об’єм промоційної продукції про Кривий Ріг для учасників заходу;
- кількість осіб, що взяли участь у безкоштовних екскурсія по центру індустріальної культури України в рамках заходу.
Якісні показники реалізації проекту:
- обмін досвідом, що забезпечить міжсекторальне співробітництво щодо молодіжної політики та локальних програм підтримки молоді, розробка або спрощення існуючих процедур для молоді;
- впровадження сучасного методу управління проектами PRINCE2 для організації заходу та подальший аналіз результатів впровадження методу управління проектами PRINCE2 за допомогою системи SMART;
- сприяння формуванню позитивного іміджу Кривого Рогу, як міста для молоді та одного із центрів промислового туризму в Україні;
- підтримка спеціальних креативних проектів по самовираження і самореалізації молоді, просування мистецтва, наукової і технічної діяльності.
Короткотривалими результатами реалізації проекту буде організація змістовного дозвілля для молоді та студентів Кривого Рогу, а також висвітлення їх можливостей у рідному місті і ознайомлення із його молодіжною цільовою політикою.
До довготривалих результатів реалізації проекту можна віднести підвищення рівня поінформованості молоді щодо їх можливостей у рідному місті, привернення уваги широкого кола громадськості до соціальної проблематики молоді (нерівність, дискримінація, стереотипи, виїзд за кордон на заробітки тощо) та встановлення нових системних міжсекторальних зв’язків громадської відповідальності між всіма учасниками молодіжної роботи.

План заходів з реалізації проекту

Впродовж терміну реалізації проекту передбачається проведення презентації проекту (зустрічі із цільовою групою, розповсюдження запрошень на захід), висвітлення проекту в ЗМІ та соціальних мережах (розміщення матеріалів про хід реалізації проекту на сайтах, в групах соціальних мереж та в засобах масової інформації), організаційна робота (пошук підрядних організацій, початок відбору учасників для участі у заході, підготовка відповідної документації, укладання угод, обговорення локацій молодіжних ініціатив та їх розміщення на місцевості, визначення відповідальних за локацій), оплата робіт та послуг підрядних організацій (розробка промоційних матеріалів, замовлення та друкування видавничих матеріалів, закупівля канцелярського приладдя, замовлення громадського транспорту тощо) і проведення безпосередньо заходу.

Якщо Ваш проект освітній, він є великим проектом?

Ні.

Фотографії