• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Подвір'я моєї мрії. Криворізьким дітям - безпечний шкільний простір На голосуванні

Доданий
02.09.2020
Номер
47
Шкільні заклади

Проєкт є надзвичайно актуальним для навчально-виховного комплексу №35 «Імпульс», тому що він перекриє доступ на територію сторонніх осіб та безпритульних тварин, сприятиме осучасненню території закладу, що створить безпечне та розвивальне середовище, втілить інноваційні ідеї щодо проведення уроків на свіжому повітрі, забезпечить умови активного відпочинку.

Автор проекту
Ірина
Ірина Васильченко
Бюджет
1 344 919 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
вул. Співдружності, 84А, Кривий Ріг

Опис

Співавтор

Сидоренко Світлана Володимирівна

Проблема

У КНВК №35 «Імпульс» значна увага приділяється створенню сучасного, і безпечного освітнього простору. З 2006 року педагогічний колектив був активним учасником експерименту щодо створення мережі шкіл культури здоров’я. Одним із пріоритетних напрямків цієїї діяльності є турбота про створення безпечних умов перебування дітей у закладі та на його території, збереження та зміцнення здоров'я учнів. Багато зроблено у шкільних приміщеннях та шкільне подвір'я тривалий час залишалось поза увагою. За багато років воно втратило свою привабливість, частково зруйнуваний паркан не виконує своєї основної функції захисту території закладу і учнів від осіб, які не пов’язані зі здійсненням освітнього процесу та безпритульних тварин.
По-друге, розбудова нової української школи вимагає осучаснення території та встановлення малих архітектурних форм – павільйонів.
Впровадження ідей Нової української школи поставило ряд нових вимог. Зокрема, проведення інтегрованих уроків на свіжому повітрі, ранкових зустрічей, рухливих перерв тощо. Тому назріла необхідність частково оновити асфальтове покриття на шкільному подвір'ї, створити комфортну та безпечну ігрову зону біля блоку початкової школи. Відомий український педагог В.О.Сухомлинський наголошував на тому, що проведення уроків на свіжому повітрі сприяє розвитку творчої особистості, комунікативних навичок. А зараз, в часи пандемії COVID-19, це є одною ще й однією із карантинних рекомендацій МОЗ та МОН України. Проте наразі немає можливості проводити інтегровані заняття та відпочивати на свіжому повітрі через відсутність на території закладу відповідного оснащення (столів, лавок). Відсутні навіси, де учні могли б сховатись від сонячних променів чи дощу.
Деформоване асфальтове покриття на шкільному подвір'ї створює перешкоди для нормального руху батьків, учнів та гостей закладу, особливо в дощову погоду. Такий стан покриття становить небезпеку для дітей під час їх руху до школи та додому, а також проведенню рухливих перерв на шкільному подвір'ї.
Контингент учнів початкової школи становить понад 500 учнів, майже третина з них залишається в групі подовженого дня до 18:00. Згідно санітарно-гігієнічних вимог діти, які перебувають в закладі повний день обов'язково повинні мати 1,5 – 2 годинну прогулянку незалежно від погоди. Встановлені павільйони захистять дітей і від пекучого сонця в вересні та травні, і від дощів у будь-яку пору року. Під час прогулянок у групі подовженого дня вихователі не мають змоги організувати повноцінну ігрову діяльність дітей без сучасної безпечної зони відпочинку.
Підставою для розробки проєкту стала необхідність осучаснення території закладу освіти з урахуванням перспективи якісних змін, створення безпечного сучасного шкільного простору «Подвір'я моєї мрії».

Мета проєкту

Створити умови для безпечного та комфортного підходу до школи-ліцею населення різних вікових категорій, удосконалити архітектурний вигляд пришкільної території, надати їй більш сучасний вигляд. Створити умови безпечного перебування учнів на пришкільній території через обмеження доступу сторонніх осіб та бродячих тварин. Створити умови зниження рівня захворюваності підростаючого покоління, рівня конфліктності шляхом проведення рухливих перерв, інтегрованих уроків на свіжому повітрі завдяки наявності малих архітектурних форм – павільйонів для учнів початкової школи як в урочний час, так і під час перебування у групі подовженого дня.

Очікувані результати

 Наявність обладнаних місць для інтегрованих занять та ранкових зустрічей на свіжому повітрі;
 Реконструкція шкільного паркану;
 Оновлення архітектурного вигляду пришкільної території, надання їй більш сучасного вигляду;

 Створення умов розвитку та самореалізації дітей;
 Сприяння збереженню та зміцненню здоров’я учнів початкової школи, формуванню здоров’язбережувальної, соціальної, громадянської, комунікативної компетентності;
 Можливість застосування осучасненого середовища шкільного подвір'я для проведення окремих уроків, позаурочних заходів, організації змістовного дозвілля у групах подовженого дня.

План заходів з реалізації проєкту

Реалізація даного проєкту передбачає проведення таких заходів:
- погодження проєкту з потенційним балансоутримувачем та потенційним головним розпорядником коштів міського бюджету;
- розробка відповідної технічної документації проєкту «Подвір'я моєї мрії»;
- підготовчі роботи (демонтаж старого паркану, асфальтного покриття);
- закупівля необхідних матеріалів;
- монтажні роботи;
- благоустрій території;
- проведення широкої інформаційної кампанії під час безпосередньої реалізації проекту шляхом інформування громадськості з використанням
WEB – можливостей на сайті Проекту «Громадський проєкт», у соціальних мережах та ЗМІ.

Фотографії