• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

ПОДАРУЙ ТУРИСТУ МІСТО На реалізації

Доданий
21.08.2018
Номер
44
Туризм

Сучасний стан розвитку індустріального туризму у м. Кривий Ріг не відповідає його потенційним можливостям. На думку ініціаторів проекту це пов’язане з недостатністю позитивної, у туристичному контексті, інформації про привабливість промислових об’єктів та індустріальних ландшафтів та низький рівень обізнаності криворіжців, особливо тих, хто працює в сфері послуг, про туристичні можливості міста.

Автор проекту
Інна
«Агенція розвитку "Урбаністичне місто»
Інна Сторожук
Бюджет
91 948 грн
Розрахунок бюджету
Район
м. Кривий Ріг
Адреса
Кривий Ріг, Кривий Ріг

Опис

Проблема

Проблемою, на вирішення якої спрямовано проект, є недостатність позитивної, у туристичному контексті, інформації про привабливість промислових об’єктів та індустріальних ландшафтів та низький рівень обізнаності криворіжців, особливо тих, хто працює в сфері послуг (таксистів, офіціантів, готельєрів) про туристичні об'єкти (можливості) Кривого Рогу. Тож, і мешканці міста, і люди, які приїздять в місто по бізнесовим (професійним) цілям отримують неадекватну інформацію про те, які туристичні об’єкти варто відвідати в позаробочий (бізнесовий) час, перебуваючи в Кривому Розі. Ми не використовуємо найпростіший канал зв’язку "від людини до людини". Маючи необізнаних в сфері туризму працівників сфери послуг втрачаються можливості розповсюдження туристичної інформації та промоції міста, як туристичного центру.

Мета проекту

впродовж дев’яти місяців 2019р. підвищити обізнаність не менше 60 працівників (таксистів, офіціантів, готелєрів) орієнтовно 20 суб’єктів господарювання сфери послуг про туристичні атрактивні об’єкти Кривого Рогу та навчити презентувати їх для гостей міста (туристів) через проведення промоційно-інформаційно-освітньої кампанії та запровадження конкурсу на найбільш гостинні об’єкти дружні до туристів.

Очікувані результати

Короткострокові результати реалізації проекту: - підвищення обізнаності 60 працівників (офіціантів, таксистів, готельєрів) орієнтовно 20 суб’єктів господарювання сфери послуг щодо туристичних можливостей міста шляхом проведення навчання; - проведення тренінгів для 60 працівників об’єктів сфери послуг; - визначення 3 найгостинніших та дружніх до туриста об’єктів сфери послуг міста. Перспективними наслідками реалізації проекту стануть: привернення уваги місцевої влади, як органу який сприяє розвитку туризму до активізації розвитку промоції міста як центру промислового туризму України, збільшення кількості екскурсантів, які приїздитимуть до міста. Одним з наслідків стане продовження реалізації започаткованого проектом Конкурсу на найгостинніший та дружній до туриста об’єкт, що підвищить конкуренцію серед суб’єктів господарювання у даному напрямку.

План заходів з реалізації проекту

1. Підготовчий етап: 1.1. організувати пошук партнерів проекту серед СГ та органів місцевої влади; 1.2. організувати та провести вибір тренеру/ів, який буде/будуть здійснювати навчання працівників. 2. Етап реалізації: 2.1. організувати та провести навчання працівників сфери послуг; 2.2. провести конкурс серед суб’єктів господарювання на найгостинніший об’єкт - дружній до туристу в різних номінаціях; 2.3. організувати та провести промоційно-інформаційну кампанію в рамках проекту. 3. Етап завершення проекту: 3.1. підготувати звіт про виконання проекту. 3.2. провести заключну презентацію результатів проекту