• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мобільний багатофункціональний креативний арт-простір "На сучасній хвилі творчості" Відхилений остаточно

Доданий
31.08.2020
Номер
31
Шкільні заклади

Багатофункціональний креативний арт-простір стане одним із способів організації позакласної діяльності, що у свою чергу сприятиме розвитку творчих здібностей учнівської молоді. Тому вдосконалення багатофункціонального приміщення актової зали КЗШ №126 забезпечить проведення масових освітніх та творчих заходів для учасників освітнього процесу на високому сучасному рівні

Автор проекту
Бюджет
536 951 грн
Розрахунок бюджету
Район
Покровський
Адреса
мкрн. 5-й Зарічний, 32В, Кривий Ріг

Опис

Співавтор

Клепач Валерій Володимирович

Проблема

У зв’язку з усвідомленням потреби в новітніх формах навчання та проведення змістовного дозвілля дітей закладу необхідно багатофункціональне приміщення в якому проходитимуть як масові заходи (семінари, круглі столи для учнів та вчителів, олімпіади, батьківські збори тощо), так і уроки, майстер-класи, гуртки та індивідуальні заняття з учнями. Це центральне місце в школі, в якому оцінюються результати творчої діяльності окремих учнів та учнівських колективів, проходять шкільні концерти та інші заходи. Тобто функцію актової зали буде збережено. Разом тим за рахунок мобільності (розкладні столи та стільці) у цьому приміщенні учні будуть мати можливість займатись в гуртках, працювати над проектами, грати та дискутувати.
На сьогодні приміщення актової зали не відповідає потребам закладу:
1. актова зала знаходиться в аварійному стані (підлога-паркет піднявся, освітлення не належне, що шкодить зору учнів та педагогів, двері старі тощо. Тобто приміщення не відповідає естетичним, санітарно-гігієнічним та навіть сучасним нормам
2. в приміщенні високі стелі, що не дає можливості належним чином слідкувати за чистотою текстильного облаштування
3. в залі в осіннє-зимовий період дуже холодно, а у весняно-літній період – надзвичайно спекотно.
Актова зала потребує ремонту та сучасного обладнання.
В школі навчається багато дітей з інклюзії, які також зможуть користуватись даним приміщенням.
Цільова група: 1 230 учнів, близько 3 000 батьків та членів родин, 122 працівників школи, 10 000 випускників минулих років, які мешкають у районі розташування школи.
Ознаки визначення цільової групи:
- місце проживання (територія зазначеного району);
- рід діяльності (учасники навчально-виховного процесу);
- спільні інтереси (участь у культурно-масових заходах, організація якісного дозвілля дітей).

Мета проєкту

Створення сучасного, безпечного та комфортного середовища майбутнього, яке дозволить:
- розвивати музичні, художньо-естетичні, театральні творчі здібності учнів;
- проводити якісні, яскраві та сучасні виховні, профорієнтаційні та профілактичні заходи;
- розкривати, розвивати та удосконалювати таланти учнівської молоді;
- проводити районні, міські та обласні заходи, проведення заходів з інклюзії.
Отже, втілення в життя даного проекту дозволить зробити черговий успішний крок на шляху комплексної реалізації суспільно значимих напрямків, а саме покращить соціалізацію учнів до життя поза межами навчального процесу, навчить їх спілкуванню не лише з однолітками, вирішувати важливі питання, самостійно організовувати своє дозвілля з користю, позитивно вплине на організацію дозвілля сімей вдома, а також згуртує навколо спільної справи учнів, батьків та педагогів.

Очікувані результати

Реалізація проекту дасть можливості отримати результати:
1) постійне використання приміщення в урочний та позаурочний час;
2) велике мобільне приміщення надасть можливість зробити уроки цікавішими за рахунок сучасних різноманітних можливих форматів (ігри та майстер-класи) які будуть корисні для здоров’я учнів початкових класів, а формати семінарів, тренінгів, STEM-уроків або дискусій формуватимуть впевненість та всебічний розвиток у старшокласників;
3) використання в позаурочний час сприятиме розвиненню в учнях креативності, самостійності, ініціативності, що є необхідним для самореалізації та соціалізації;
4) залучення актової зали під час зустрічей з батьками, проведення заходів з іншими школами району та міста, використання сцени для театральних постановок, зустрічі з відомими людьми;
5) приміщення стане улюбленим місцем учнів та педагогів школи;
6) успіх цього проекту переконає в необхідності впровадження нових підходів в педагогіці і задасть планку змін в усій школі
Перспективні наслідки реалізації проекту допоможуть:
1) проведення семінарів, майстер-класів, презентацій проектних робіт, тренінгових занять шкільного психолога у невимушеній обстановці;
2) якісна організація дозвілля дітей без застосування гаджетів;
3) підвищення активності учнівства та покращення взаємовідносин між учнями різних класів.
Сталість результатів проекту :
1. Постійне використання приміщення в урочний та позаурочний час.
2. Використання в позаурочний час сприятиме розвиненню в учнях креативності, самостійності, ініціативності.
3. Проведення загальношкільних заходів у відремонтованому естетично приємному оточенні.
4. Приміщення стане улюбленим місцем учнів в школі.
5. Успіх цього проекту переконає в необхідності впровадження нових підходів в педагогіці і задасть планку змін в усій школі.

План заходів з реалізації проєкту

Перелік заходів.
Для здійснення амбітних цілей на досягнення мети проекту заплановано ремонт та облаштування актової зали, а також придбання необхідного технічного обладнання, демонтаж та капітальний ремонт.
Результати реалізації.
Реалізація проекту передбачає отримання короткотривалих та перспективних результатів, а саме:
1) постійне використання приміщення в урочне та позаурочний час;
2) велике мобільне приміщення надасть можливість зробити уроки цікавішими за рахунок сучасних різноманітних форматів (ігор та майстер-класів) які будуть корисні для здоров’я учнів початкових класів, а формати семінарів, тренінгів, STEM – уроків або дискусій формуватимуть впевненість та всебічний розвиток у старшокласників;
3) використання в позаурочний час сприятиме розвиненню в учнях креативності, самостійності, ініціативності, що є необхідним для самореалізації та соціалізації;
4) залучення актової зали під час зустрічі з батьками, проведення заходів з іншими школярами району та міста, використання сцени для театральних постановок, зустрічі з відомими людьми;
5) приміщення стане улюбленим місцем учнів та педагогів в школі;
6) успіх цього проекту переконає в необхідності впровадження нових підходів в педагогіці і допоможе шкільній родині крокувати в ногу з часом.