• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

STEM - Лабораторія в освітньому просторі На реалізації

Доданий
06.08.2019
Номер
23
Шкільні заклади

«STEM - Лабораторія в освітньому просторі» загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №72 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, як багатофункціональний центр креативності й інновацій, для задоволення зростаючих потреб учнів практично в усіх сферах освітньої діяльності.

Автор проекту
Бюджет
1 329 050 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
вул. Катеринівська (Мануйлова), 8А, Кривий Ріг

Опис

Проблема

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №72 розташована у Саксаганському районі по вулиці Катеринівська. Навчальний заклад працює з 1963 року. На сьогодні у школі навчається 860 дітей: 433 учні початкової ланки, 427 середньої і старшої. Навчальний процес забезпечують 65 вчителів і 29 працівників допоміжного персоналу закладу. В зв’язку з постійним удосконаленням навчально-виховного процесу, участю у Всеукраїнському експерименті «Впровадження регіональної моделі STEM-освіти», впровадженням нових технологій та методів навчання й виховання підростаючого покоління сучасна школа постійно оновлюється. Запровадження в свою діяльність новітніх інтерактивних стандартів потребує постійного оновлення навчально-матеріальної бази.
Враховуючи різноманітність інтересів дітей та підлітків школи, їх батьків, індивідуальні потреби кожного, потребу в самореалізації та соціалізації, беручи до уваги фізичні особливості та розвиток учнів різних вікових категорій, розроблено проект «STEM - Лабораторія в освітньому просторі», який направлено на багатопрофільну комплексну реалізацію інноваційних методів освіти з особливим підходом, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ в системі нової Української школи, як школи майбутнього, в якій створено всі умови для підвищеного інтелектуального розвитку школярів.
В закладі вже реалізовано у 2019 році проект «Арт-майданчик науки та творчості під відкритим небом» конкурсу проектів «Громадський бюджет - 2019», де діти мають можливість сезонного цільового використання Арт-майданчику, застосовуючи свої здібності на відкритому повітрі у різних сферах навчання та творчості. Але на сьогодні виникає велика потреба у встановленні на пришкільній території об’єкту, цільове використання якого відбуватиметься з урахуванням холодної пори року, адже сезонне застосування Арт-майданчику має мінуси:
1. Неможливість використання за призначенням взимку;
2. Немає захисту від вітру та комах;
3. Наявність вологи

Мета проекту

Мета проекту - створення сучасного дослідницько-експериментального арт-простору шляхом об’єднання зусиль педагогічного колективу у формуванні стійких знань з навчальних предметів, об’єднання зусиль громади на реалізацію міської програми благоустрою території міста, реалізації завдань концепції Нової Української школи через роботу за новим змістом освіти, який заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
Завдання проекту:
1. Встановити STEМ –Лабораторію, як дослідницько – експериментальний центр практикуму для організації навчання та творчості, для школярів, жителів мікрорайону та міста.
Проект багатофункціональний, відповідає трьом пріоритетним напрямам конкурсу, а саме пп. 3.7.2.2, 3.7.2.8; 3.7.2.9; Положення «Про порядок проведення конкурсу проектів місцевого розвитку «Громадський бюджет», реалізація яких планується у 2020 році:
- благоустрій території закладу освіти;
- підтримка інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління;
- підтримка культурних ініціатив, спрямованих на впровадження нових ідей, технологій, процесів;

Очікувані результати

Проект є сталим, оскільки його результати будуть корисними для учнів та працівників школи довготривалий час після закінчення, а «STEM – Лабораторія» стане базовим об’єктом закладу не тільки, як центр перевтілення теорії на практику, а ще й актовою залою, яку було не передбачено ще при будуванні школи. Металопластикова споруда, що відповідатиме національним стандартам енергозбереження, маючи високий рівень безпеки - забезпечить сприятливий мікроклімат та налаштування на плідну працю, гарантуватиме комфортність перебування, навіть підкреслить нано-інтер’єр, якого потребує дитяча уява.
Внаслідок реалізації проекту підвищиться рівень навчальних досягнень учнів, естетичний смак, культурний рівень школярів. Враховується також і унеможливлення дитячого травматизму на пришкільній упорядкованій території. Підвищення престижності навчання в закладі сприяє підвищенню якості та зацікавленості учнів до навчання. Відбувається залучення батьківської спільноти до активної взаємодії щодо покращення навчально-дослідних, навчально-ігрових ділянок в подальшому. Відбувається розвиток міжнародного партнерства.
Результатом такої освіти повинна стати всебічно освічена особистість з креативним мисленням, яка готова до експериментів, постійного навчання та зміни професійної діяльності. Саме така молодь користується значним попитом на ринку праці в сучасному високотехнологічному світі. І попит на STEM-професії зростатиме і надалі. Саме таких фахівців шукають і зустрічають з розкритими обіймами провідні світові компанії, що виробляють високотехнологічні продукти. Проект «STEM - Лабораторія в освітньому просторі» дозволить не тільки осучаснити навчально-виховний процес в навчальному закладі, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина», та надасть естетично привабливого вигляду території школи.

План заходів з реалізації проекту

Реалізація Проекту виконується в кілька етапів.
Етап облаштування території навколо окресленої зони тротуарною плиткою – є таким, що виконаний у зв’язку з перемогою закладу в конкурсі проектів «Громадський бюджет - 2018» за проектом «Шкільне подвір’я моєї мрії».
Перший етап реалізації проекту обумовлює виконання підрядником запитів щодо виготовлення металопластикової конструкції відповідного розміру та конфігурації для стаціонарного встановлення на пришкільній ділянці, а саме:
1. Мінімалізм архітектурного стилю, легкість та простота об’єкту, що дозволяє мінімізувати строки реалізації проекту;
2. Високий ступінь якості продукції, довговічності металопластикових рам зі склопакетами, вікон та дверей, фурнітури, опорних елементів з показниками, що направлені на довгострокове використання та відповідають нормативам ДСТУ;
3. Підвищений рівень ефективності та безпеки всіх складових елементів металоконструкції, гарантійний строк експлуатації 10 років: конструкція може бути посилена додатковими елементами за погодженням з автором Проекту для забезпечення правил та норм ТБ та ОП під час експлуатації;
4. Комфортність застосування Лабораторії протягом цілого року: це захист від сонця, негоди, використання теплоізоляційних матеріалів при виготовленні конструкції, що дозволить захистити приміщення від холоду та протягів взимку, упереджує потрапляння пилу восени;
5. Енергоефективність відповідно до вимог «passive house»;
6. Парадні та бокові двері повинні зручно відчинятися, комплектуватися доводчиками
7. Підвищена міцність з посиленим армованим профілем замкових частин-3мм, стулок-2мм, що підвищить стійкість до деформації і не змінить форми з часом;
8. Виготовлення односкатного даху підрядником допускається з металопластику (сандвіч-скло), або іншого якісного легкого покрівельного матеріалу скатного типу передбаченого для укладання враховуючи екологічність та енергоефективність (проф-настил, металочерепиця, листи якої повинні виходити за межі стін для забезпечення ефективного стоку дощової води).
9. Конструкція має мати невелику вагу, що дозволить скоротити витрати на транспортування та встановлення й зменшити навантаження на фундамент, альтернативна марка металу 09г2с;
10. При улаштуванні тротуарної плитки обов’язковим є врахування підйому рівня підлоги над грунтом на висоту не менше 70 мм, для уникнення підтоплення павільйону закритого типу під час дощу.
Другий етап реалізації проекту – етап транспортування та відвантаження готової металоконструкції
На третьому етапі проводяться монтажні роботи по встановленню та укріпленню конструкції. Однією з вимог є забезпечення безпеки: передбачення проїзду для пожежної машини й можливості екстреного демонтажу об’єкту.
На четвертому етапі проводиться електрифікація та освітлення «STEM – Лабораторії» .
На п’ятому етапі лабораторія облаштовується мобільними меблями (складними стільцями та столами, STEM-обладнанням, фліп-дошкою, електронними засобами для організації навчання та інших форм роботи).

Якщо Ваш проект освітній, він є великим проектом?

Ні.

Фотографії