• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Корисна перерва з інтерактивною проекцією"Жива підлога" в КЗШ №114 Брав участь

Доданий
29.08.2018
Номер
115
Освіта

Нова українська школа передбачає створення сучасного освітнього простору, для розвитку дитини. Школа має стати місцем щасливого дитинства дитини. Передбачається в двох рекреаціях встановити інтерактивні проектори з програмовим забезпеченням для учнів 1-4 та 5-11 класів з корисним контентом - програмування, іноземна мова, рухливі ігри, релаксація...А також осучаснити стелю і світільники.

Автор проекту
Бюджет
366 700 грн
Розрахунок бюджету
Район
Інгулецький
Адреса
Каткова вулиця, Інгулецький район, Кривий Ріг

Опис

Співавтори

Людмила Хорькова

Проблема

Батьки, школа, суспільство зацікавлені у зростанні активної, здорової, розумної дитини. Приблизно з трьохрічного віку дитина знаходиться в дошкільному та шкільному середовищі, яке має бути дружнім для дитини, сучасним, цікавим та бажаним, як місце перебування, як місце взаємодії та соціалізації.. Проект направлений для задоволення потреб учнів 1-4 класів, а також, відповідно до програмового забезпечення інтерактивної проекції і для учнів 5-8 класів, а в окремих випадках, учнів 9 -11 класів. Серед учнів 1-7 класів є багато дітей гіперактивних, яким під час навчання або перерв потрібний особливий підхід, саме «Інтерактивна (жива) підлога» є тим засобом, який може охопити увагу дитини та направити надмірну енергію у корисне русло. «Інтерактивна (жива) підлога» є сучасним навчальним, реабілітаційним, релаксаційним інноваційним засобом навчання дітей різних вікових груп, який сприяє розвитку творчого потенціалу дитини, поліпшенню психоемоційного фону дитини, виникненню відчуття релаксації і розслаблення, що покращує працездатність дитини. Ігри заохочують дитину до вираження позитивних емоцій і сприяють зменшенню м'язового гіпертонусу, направлені на розвиток обчислювального мислення, розвиток соціальних компетенцій, вступ та підготовку до програмування, розвиток простих навичок і компетенцій, вивчення предметів через ігрову форму. Для осучаснення простору та покращення санітарно-гігієнічних вимог необхідно встановити натяжну стелю з сучасними енергоефективними світильниками.

Мета проекту

Шляхом встановлення та опанування вчителями роботою системи «Інтерактивна (жива) підлога» організувати сучасний інноваційний навчального простір для учнів 1-11 класів з метою створення умов для фізичної, розумової, реабілітаційної, релаксаційної, навчальної діяльності в шкільний та позаурочний час, осучаснити рекреаційний простір шляхом встановлення натяжної стелі із сучасними світильниками.Завдання: Організувати за допомогою системи «Інтерактивна (жива) підлога» занятість учнів під час перерв, позакласного часу, групи продовженого дня, у таборі відпочинку. Збільшити ефективність проведення учнями перерв, а також навчальних занять, позакласного часу. Встановити натяжну стелю із сучасними енергоефективними світильникамии в рекреаціях, де буде монтовано «Живу підлогу». Створити комфортні умови для навчання та відпочинку в школі, де навчається понад 780 учнів протягом навчального року та перебування дітей в таборі відпочинку. Проект відповідає пріоритетному напряму конкурсу 3.6.2.8. згідно Положення - підтримка інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління, розвиток інклюзивної освіти, створення умов для нарощування інтелектуального потенціалу населення та 3.6.2.1.- енергоефективність та енергозбереження.Нова українська школа передбачає створення нового сучасного освітнього простору, який сприятиме розвитку дитини. Школа має стати місцем щасливого дитинства дитини, простором для зростання. Шкільне середовище має бути сучасним, корисним, розвивальним і готувати дитину до життя. В КЗШ №114 є традиція проводити корисні перерви для усіх учнів. Мозколомні перерви об'єднують всіх, навчають знаходити спільні рішення. Для подальшого розвитку такої корисної традиції потрібна інтерактивна проекція "Жива підлога" з розвивальними, навчальними, релаксаційними, реабілітаційними рухливими іграми, яка сприятиме фізичному та психоемоційному розвитку, командній діяльності, навчанню. Згідно з Наказом МОН 2 Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.03.2017 року № 271 система «Інтерактивна підлога» призначена для розвитку дітей різного віку в середніх навчальних закладах, а саме: розвиток опорно-рухового апарату, розвиток вестибулярного апарату, пропріоцептивна стимуляція (контроль свого тіла), візуальна стимуляція, навчальні ігри, психологічне розвантаження, розвиток загальної моторики та координації, стимуляція психомоторного розвитку.

Очікувані результати

Ефекти, які будуть досягнуті з використанням інтерактивної проекції «Жива підлога»: Короткотривалі результати: Продуктивна зайнятість учнів під час перерв, позакласного часу, в групах продовженого дня, фізична рухливість, опанування нових вмінь та навичок, індивідуальний розвиток та формування відчуття діяти в команді. Осучаснення шкільного рекреаційного простору шляхом встановлення натяжної стелі із сучасними енергоефективними світильниками. Перспективні наслідки реалізації проекту: Фізичний розвиток дитини; Формування навичок програмування, вивчення англійської мови в ігровій формі. Фізична реабілітація дітей, які мають особливі потреби; Покращення психоемоційного фону гіперактивних дітей; Розвиток загальної моторики і координації дій учнів; Розвиток психічних процесів: пам’яті, сприйняття, уваги; Стимуляція психомоторного розвитку дітей; Підвищення енергоефективності через встановлення нових сучасних світильників. Сталість результатів проекту: Інтерактивна проекція «Жива підлога» має здатність простого керування, є великий обсяг роботи лампи проектору і тому вона має великий виховний, розвивальний, реабілітаційний, релаксаційний, пізнавальний потенціал для організації занять з дітьми після закінчення фінансування в рамках конкурсу. Шкільний рекреаційний простір буде осучаснений та освітлений новими світильниками на натяжній стелі.

План заходів з реалізації проекту

Для реалізації проекту необхідно: 1. Придбати та встановлювати на одному з поверхів школи для учнів 1-4 класів та на другому для учнів 5-11 класів новітні інтерактивні рішення для навчальних закладів - системи «Інтерактивна (жива) підлога», які складаються з комплекту постачання під ключ: комп’ютера, мультимедійного проектора, системи миттєвого розпізнавання рухів (інфрачервоний чутливий модуль) та комплекту програмного забезпечення з розвивальними рухливими іграми, а також кубів - пуфів з брендіруванням логотипом проекту для учнів, що спостерігають за грою. 2. Сенсорною поверхнею може стати будь яке покриття чи килим (розміри до 2,5м х 5м). 3.Для встановлення на стелю системи «Інтерактивна (жива) підлога», осучаснення та вирівнювання існуючої стелі необхідно встановити натяжну стелю та замінити світильники, які морально застаріли, на енергоефективні. Результати реалізації; 1.Під ногами дітей «оживає» цілий світ яскравих персонажів, незвіданих ландшафтів та предметів, які реагують на дотик. Діти стають активними учасниками навчальних і розвивальних ігор, виконують захопливі завдання та вправи. 2.Система «Інтерактивна (жива) підлога» дозволяє вдало поєднати навчання та рухову активність, що є надзвичайно актуальним на етапі навчання в школі для різних вікових груп дітей. 3.Різноманітні ігри та вправи, що входять до комплекту програмного забезпечення «Інтерактивної підлоги» дозволяють скоригувати навчально-виховну мету та досягти бажаного результату відповідно до вікових особливостей учнів. 4. Натяжна стеля з сучасними світильниками осучаснить простір відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, створить комфортний простір для дітей.

Фотографії