• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Подаруй учневі місто На розгляді

Доданий
28.08.2019
Номер
111
Молодіжні проекти

На сьогоднішній день імідж нашого міста серед молоді не є досить привабливим. За допомогою екскурсій ми прагнемо сформувати у молоді позитивний імідж м. Кривого Рогу, а саме, показати, що місто має багату культурно-історичну спадщину; що це сучасне перспективне місто, в якому активно розвиваються культура, освіта, наука та промисловість.

Автор проекту
Катерина
Катерина Лозівець
Бюджет
199 800 грн
Розрахунок бюджету
Район
м. Кривий Ріг
Адреса
Довгинцівський район, Кривий Ріг

Опис

Проблема

За статистикою кожна друга молода людина готова виїхати за кордон у пошуках кращого життя. Кривий Ріг не є виключенням. Однією з причин такого становища є відсутність розуміння того, в якому місті ми живемо; відсутність знань про його історію, розвиток та потенціал. Переважна частина молоді вважає, що Кривий Ріг є безперспективним і депресивним містом, в якому неможливо себе реалізувати, знайти роботу та цікаво провести час.
З трьохста опитаних випускників шкіл м. Кривого Рогу та студентів Криворізького економічного інституту тільки 10% щось чули про історію створення міста, жоден з опитуваних не володіє інформацією щодо історії міста у період кін. 19 ст.- поч.20 ст., половина опитуваних змогла назвати тільки декілька промислових підприємств нашого міста та сферу їх діяльності.
Знання історії допомагає молоді орієнтуватися в сучасному світі, з повагою ставитися до рідного краю, сприймати культурне надбання як частину сьогодення і усвідомлювати свою відповідальність за його збереження та подальший розвиток.
Розвиток індустріальних регіонів та підвищення їх конкурентоспроможності багато в чому залежить від успішно сформованого іміджу території. Привабливий імідж є одним із визначальних чинників сприйняття індустріальних регіонів як привабливого місця для життя, роботи та розвитку. За допомогою екскурсій ми прагнемо сформувати у молоді позитивний імідж м. Кривого Рогу, а саме, показати, що місто має багату культурно-історичну спадщину; що це сучасне перспективне місто, в якому активно розвиваються культура, освіта, наука та промисловість. Розкриваючи можливості інфраструктури нашого міста маємо намір покращити ставлення молоді до нього та збільшити відсоток молоді потенційно готової пов’язати своє майбутнє з нашим регіоном.
Оскільки Кривий Ріг входить в трійку найбільших міст України по кількості діючих індустріальних об’єктів та індустріальної спадщини, то розвиток і реалізація туристичної стратегії безсумнівно позитивно позначиться на економічних результатах розвитку регіону.
Цільові групи проекту:
1. Молодь віком від 15 до 23 років, яка навчається у навчальних закладах м. Кривого Рогу.
2. Органи місцевого самоврядування, які зацікавлені у розвитку туризму у місті, оскільки це позитивно впливатиме на формування іміджу перспективного та затребуваного молоддю міста.
3. Суб’єкти господарювання міста, які мають туристичний потенціал та зацікавлені у формуванні позитивного іміджу про себе та промоцію своєї продукції або діяльності.

Мета проекту

Впродовж 2020 року задовольнити пропозицію молоді міста щодо екскурсійних маршрутів рідним містом, шляхом проведення безкоштовних екскурсій для ознайомлення з історією міста та сучасним промисловим потенціалом. Також, це чудова можливість молоді з користю проводити свій вільний час, комунікувати з іншими активістами міста та підвищити рівень власної обізнаності щодо культури рідного міста.

Очікувані результати

Протягом року завдяки реалізації проекту планується провести 100 екскурсій, охопити близько 5000 чоловік учнівської молоді. Таким чином, позитивний імідж Кривого Рогу, як промислового міста, буде зростати, молодь зможе оцінити потенціал міста, його можливості та масштаби, спрогнозувати майбутні перспективи для себе, як мешканця міста (студента, працівника і т.д.).

План заходів з реалізації проекту

Реалізація проекту передбачає:
1. Розсилка інформації про програму екскурсій по навчальним закладам (лютий 2020 р.).
2. Отримання заявок в управління економіки виконкому криворізької міської ради.
3. Проведення екскурсій по м. Кривий Ріг.

Якщо Ваш проект освітній, він є великим проектом?

Ні.