• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"ПЕРЕРВА БЕЗ ГАДЖЕТА" Брав участь

Доданий
03.09.2021
Номер
107
Заклади загальної середньої освіти (малі)

Організація простору для розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом створення умов для їх фізичної та розумової активності під час перерв у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №124. Результатом реалізації проєкту стане створення в навчальному закладі зони розвитку та відпочинку учнів, що відповідає сучасним освітнім вимогам НУШ.

Автор проєкту
Тетяна
Тетяна Прокопова
Бюджет
445 532 грн
Розрахунок бюджету
Район
Саксаганський
Адреса
мкрн. Гірницький, 33А, Кривий Ріг

Опис

Об'єкт комунальної власності міста або благоустрою, де планується реалізація проєкту

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 124

Цільова аудиторія

Реалізація проекту сприятиме покращенню умов для безпечного та комфортного перебування дітей у КЗШ №124, розвитку їх творчих та пізнавальних здібностей. Зокрема у втіленні Проєкту зацікавлені:
1. Учні школи – 502 дитини.
2. Працівники школи – 72 особи.
3. Батьківська громада.

Проблема

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №124 розташована в Саксаганському районі на мікрорайоні Гірницький. Навчальний заклад працює з 1988 року.
Зважаючи на вік будівлі, цілком закономірним є той факт, що приміщення шкільних рекреацій частково пошкоджене та потребує ремонту.
У навчальному закладі вже тривалий період вживаються заходи щодо покращення матеріального забезпечення кабінетів та навчальних приміщень, реалізуються проєкти з оновлення інтер’єру школи, озеленення пришкільних ділянок та розробки клумб. В коридорах частково замінено покриття підлоги. Протягом 2020 року в закладі за рахунок міського бюджету проведено часткову заміну металопластикових вікон, придбано акустичну апаратуру для проведення шкільних заходів, обладнання для шкільної їдальні.
Але, не зважаючи на позитивні зміни, шкільні рекреації потребують сучасного ремонту та оновлення. Учні початкових класів не мають достатніх умов для всебічного розвитку відповідно до стратегії Нової Української Школи. Це підвищує рівень травматизму, залежність дітей від гаджетів, що викликає зниження рівня соціалізації, призводить до конфліктів та булінгу в учнівському середовищі.
Реалізація даного проєкту дозволить поєднати навчання і відпочинок, забезпечить продуктивне дозвілля, створить сприятливу атмосферу серед малюків, збільшить естетичну привабливість закладу.
Реалізація Проєкту дозволить вирішити ряд проблем:
• комфортне та безпечне перебування учнів у рекреаційних приміщеннях;
• зменшення тепло- та енерговитрат шляхом заміни освітлення, вікон та дверей;
• розвиток пізнавальних та творчих здібностей дітей;
• підвищення рівня соціалізації та зменшення конфліктів в учнівському колективі;
• покращення естетичного вигляду школи.

Мета проєкту

Головною метою проєкту є інтелектуальний та фізичний розвиток учнів початкової школи, зміцнення їх здоров’я, зменшення рівня конфліктності у дитячому середовищі шляхом створення інтерактивних зон у рекреаційному приміщенні школи.

Завдання проєкту

- спорудження сучасної навчально-ігрової зони;
- забезпечення комфортних умов для перебування учнів під час перерв;
- придбання цікавого та сучасного обладнання для ігор молодших школярів;
- організація безпечного перебування учасників освітнього процесу на території закладу;
- зменшення залежності учнів молодшої школи від гаджетів;
- підвищення рівня соціалізації та зменшення конфліктів в учнівському колективі;
- зменшення кількості конфліктів та попередження булінгу в учнівському середовищі.
- покращення естетичного вигляду приміщення закладу.

План заходів з реалізації проєкту

Для виконання завдань Проєкту необхідно здійснити пошук підрядної організації, яка здійснить заміну вікон, дверей та ламп освітлення, ремонтні роботи приміщення рекреації, облаштування розвивальних та відпочинкових зон. Фінансові та економічні механізми управління Проєктом регламентують відповідні сторони його реалізації.
Заходи проєкту.
Реалізація Проєкту виконується в кілька етапів:
1-й етап: здійснюється демонтаж та заміна вікон та дверей.
2-й етап: ремонтні роботи рекреаційного приміщення.
3-й етап: встановлення енергозберігаючого освітлення.
4-й етап: облаштування розвивальних та відпочинкових зон.

Очікувані результати

Проєкт є сталим, оскільки його результати будуть корисними для учнів школи, батьківської громади та працівників закладу довготривалий час після закінчення:
• збагачення інтелектуального, творчого, культурного потенціалу молодого українського покоління;
• зміцнення здоров’я, підвищення рівня соціалізації, зменшення шкільного травматизму та конфліктності у дитячому середовищі.
• комфортне перебування учнів у рекреаційному приміщенні;
• зменшення тепло- та енерговитрат шляхом заміни освітлення, вікон та дверей;
• покращення естетичного вигляду закладу.

Вказати категорію конкурсанта (1 або 2)

2

Співавтор

Прокопова Тетяна Миколаївна

Фотографії